veelgestelde vragen

Lees eerst onze FAQ voordat u ons een bericht stuurt.

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op de shop, zoek het product wat u wilt en klik vervolgens op “voeg toe aan winkelmand”. Vervolgens klik je op het winkelwagentje en klik je op betalen.

Wat is de levertijd?

Vaak wordt de levertijd als extra informatie op de productpagina weergegeven. We doen ons best om elke bestelling binnen 24 uur te leveren. Grotere bestellingen nemen meer tijd in beslag. Dit heeft niet met onze servercapaciteiten te maken, maar om ervoor te zorgen dat dat de levering veilig verloopt.

Zien de profielen er echt uit?

Voor onze Facebook en Instagram producten geldt dat minstens 80% van de accounts er als normale accounts uit zien. Ze hebben een profielfoto, een bio en enkele foto’s en uploads.
Het verschil is dat de accounts niet zo actief zullen zijn.

Heb je mijn wachtwoord nodig?

Wij hebben enkel uw gebruikersnaam en de url van het bericht waarop u de producten wilt ontvangen nodig.

Welke betaalmethoden zijn er?

Voor de betalingen hanteren wij enkel Ideal en Bancontact.

Kan ik jullie producten gebruiken voor mijn bedrijf?

Waarschijnlijk heb je de aankondiging van het ACM (Autoriteit Consument & Markt) al gezien, het bedrijfsmatig inzetten van online engagement is niet toegestaan. Hierdoor zijn al onze producten enkel voor persoonlijk gebruik. Bedrijven mogen daarom geen aankopen doen op onze website.

stuur ons een mail

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]